Publicitate online de peste 20 milioane euro in 2010

Potrivit ROADS (Romanian Online Advertising Study), realizat de IAB Romania si PwC Romania,  piata de publicitate online a atins in 2010 cea mai mare valoare atinsa pana acum  20,4 milioane euro. Publicitate online este mediul cu cea mai mare crestere in 2010, plus 32% fata de 2009.

Vedeta anului 2010 a ramas tot industria Telecoms cu cele mai mari bugete investitite fiind urmata de industriile Finance si Motors cu investitii apropiate ca volume.

Studiul ia in calcul doar bugetele administrate de companiile participante la studiu.

Daca s-ar lua in calcul si valoarea publicitatii pe Google, Yahoo, Facebook valoarea totala a publicitatii online din Romania ar fi estimativ cu peste 50% mai mare.

2 Responses to “Publicitate online de peste 20 milioane euro in 2010”

  1. Ionut Oprea Says:

    Salut,

    O completare: Studiul ROADS cuprinde bugetele de publicitate pe Google si Facebook gestionate de companiile participante. Nu poate cuprinde valoarea totala pentru ca sunt segmente foarte granulare si metodologia studiului nu permite asta.

    De la cifrele oficiale oricine-si poate face estimari, insa e important, ca de obicei, sistemul de referinta.

  2. gabrieldavid Says:

    Da corect, dar bugetele Google sunt mult mai mari fata de cele gestionate de companiile participante (ma refer la bugetele de search si site-urile care nu sunt in studiu), Facebook acelasi lucru, plus Yahoo. Imi mentin parerea ca mai avem si acolo un plus 50% :)

Leave a Reply