Master of the digital universe

There’s a new master of the digital universe. YOU.

Publicitatea online plus 65%

Piata de publicitate online a crescut cu 65% in primul semestru din 2010 fata de perioada similara din 2009, conform studiului ROADS (Romanian Online Advertising Study), realizat de IAB Romania si PwC Romania.

Dupa socul crizei care s-a simtit cel mai mult in primele 6 luni din 2009 piata de publicitate online si-a revenit si a crescut permanent, lucru normal tinand cont de gradul de dezvoltare si maturitate a acestei industrii si mai ales datorita avantajelor evidente specifice acestui mediu.

Mai multe si aici.

Noile reguli de marketing si PR

De ieri am inceput sa citesc a doua editie a Noilor reguli de marketing si PR scrisa de David Meerman Scott. Este o lectura interesanta si actuala in mare parte tinand cont de dinamica acestui domeniu si de ritmul de innoire a informatiilor. Autorul descrie cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral.

Asa cum semneaza si Ciprian Stavar in postfata cartii:

David Meerman Scott ofera instructiuni clare in privinta utilizarii instrumentelor web 2.0. Noile reguli de marketing si PR vorbesc despre o lume deschisa, despre o lume in care produsul nu mai este apanajul departamentului de cercetare-proiectare, iar comunicare nu mai poate sa ramana doar in sarcina celor de la PR.

marketeer.ro noi cursuri intensive de publicitate online

Doru Panaitescu, unul dintre pionierii marketingului digital din Romania care a contribuit permanent la promovarea si dezvoltarea acestei industrii, continua seria de cursuri intensive de publicitate online. O initiativa adresata: brand si marketing managerilor, proprietarilor de magazine online sau afaceri pe internet, buyerilor si plannerilor media online, vanzatorilor de media online, publisherilor online, specialistilor din agentii interactive, de media, PR online si de ce nu chiar si General Managerilor care vor sa tina pasul cu noile tendinte in domeniu.

Tematica modulelor cuprinde:

– piata de publicitate onlien din Romania, despre jucatori si internauti

– planificare media online

– proiecte Beyond-the-banner

– Google Adwords si alte solutii de publicitate contextuala

– web 2.0 si ramuri ale marketingului digital

– marketing viral

– segmentarea in publicitatea online

Indiferent de nivelul de pregatire si cunostinte in acest domeniu intotdeauna cred ca avem cate ceva de invatat constructiv de la Doru.

Desi am mai amanat odata o sa vad cum fac pentru ca si eu as vrea sa ajung la cursul de publicitate online de saptamana viitoare organizat de Doru Panaitescu www.marketeer.ro.

Tin minte cum acum mai bine de 5 ani nu ratam niciun post, articol nou al lui Doru de pe www.markmedia.ro sau blogul Arbo.