“We fish where the fishes are”

Keith Weed directorul de marketing al companiei Unilever a anuntat dublarea bugetului alocat marketingului digital pana la finele anului viitor, conform brandrepublic.com. De ce? Pentru ca vor sa “pescuiasca acolo unde sunt pesti”, dupa ce, anul trecut au cheltuit 7,4 miliarde dolari si s-au clasat pe locul al doilea dupa Procter & Gamble.

Weed declara ca “suntem in mijlocul unei revolutii digitale. Sunt constient ca toata lumea vorbeste acum despre digital etc etc, insa eu consider ca adevarul este mai mult decat orice viziune, oricat de larga ar fi ea”. 

Isi doreste sa aduca compania in varful digitalului si al marketingului digital nu pentru ca ar avea o afinitate pentru digital, dar “ceea ce este absolut clar este faptul ca azi consumatorul petrece din ce in ce mai mult timp in spatiul digital si trebuie sa fiu acolo unde este consumatorul, chiar mai mult trebuie sa fiu acolo inaintea lui, pentru ca atunci cand el ajunge, noi sa fim deja acolo” a mai declarat Keith Weed.

De altfel ce spune Weed cred ca sunt aspecte evidente, doar mentalitatea de a specula la momentul oportun diferentiaza.